Måndag!

Idag är första dagen sen utbildningen började som jag tänker stanna hemma från en dag med föreläsningar... jag känner mig kraftlös och eftersom jag ändå inte hade löst det riktigt med Wille-vakt idag så kändes det bäst!
Får bara se till att sätta mig och plugga här hemma... tror nog nästan jag behöver det mer nu ändå!

Igår provade jag och Linnéa på Zumba igen (hos en annan instruktör) JÄTTE GÖTT! 1 timmes fitness-pass.. och när jag kom hem så tog jag Wille med mig och vi sprang 4,14 km! :):)
Härligt,med stort H ;D

Kram Sanna<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sannas-aussie.blogg.se

Här skriver jag lite om allt som händer i livet men framför allt om vardagen tillsammans med min Australian Shepherd, Hank "Wille" Williams

RSS 2.0