Frånvaro

Det var väldigt vad min frånvaro från bloggen var närvarande ;D
Jag skyller på att jag har tenta nästa torsdag... trots att det känns som jag pluggar alldeles för dåligt!! men men, fick reda på i fredags att jag klarade min första tenta iaf:D jätte skönt att bocka av en kurs :D

Idag har vi socialtränat för fullt! eftermiddagen/kvällen spenderades i Boxholm... de som brukar tävla agillity i klubben tränar inomhus där på onsdagar, så idag var vi med bara för att Wille ska vänja sig med mycket hundar runt omkring!
(För dem som inte vet så har vi lite problem med hanhundar... Wille gillar dem inte riktigt, jag tror det antingen handlar om osäkerhet eller dominans... troligtvis det senare)
Men vi är inte nedslagna, vi ska allt lyckas ändå! :)
nästa gång ska vi prova och köra lite agillity med och se om han lyssnar på mig ;) tror det kommer gå jätte bra, men ändå lite nervöst!

Dags att sova, skola imon!

Kram Sanna<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sannas-aussie.blogg.se

Här skriver jag lite om allt som händer i livet men framför allt om vardagen tillsammans med min Australian Shepherd, Hank "Wille" Williams

RSS 2.0