DuktigTjej.nu

Hallå igen!

Tack vare min underbara mor har jag idag helhjärtat, kunnat plugga heltid ;) eller iaf 09.30-17.30!
Wille och jag tog en rolig morgon runda! inte så långt med körde lite klickerträning på storgatan. JÄTTE bra med alla distraktioner!! Det gick sådär, märktes att han tyckte det var lite svårt att fokusera ;) men visar ju bara att det behövs lite övning ;D
Sen kom ju mamma runt lunch och rastade Wille så jag kunde käka lite snabbt och sedan fortsätta plugga! :)

Ikväll blev det åter igen Zumba i 1 timme och en springtur med Wille på 3.89 km... :):) Gick galant! :)
En liten fråga till er som har hundar eller bara vet mycket ;) Hur långt kan man springa innan paus (för hundens skull alltså)? jag brukar låta honom kissa/bajsa innan och efter såklart.. men finns det någon gräns för en vallhundar som Wille?

Nu blir det kvällsmat och sedan sängen!!

Kram Sanna<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sannas-aussie.blogg.se

Här skriver jag lite om allt som händer i livet men framför allt om vardagen tillsammans med min Australian Shepherd, Hank "Wille" Williams

RSS 2.0